Fandom

Glee TV Show Wiki

Problem

1,733pages on
this wiki
Add New Page
Comments353 Share

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Problem
UnholyProblem1
Album: Glee: The Music, Homecoming
Released: January 6, 2015
By: Ariana Grande feat. Iggy Azalea
Sung by: Artie Abrams, Brittany Pierce, Quinn Fabray, Santana Lopez and the Cheerios
Place: Football Field
Episode: Homecoming
0pxembed/h2BfaCYkdlU0

Problem by Ariana Grande feat. Iggy Azalea is featured in Homecoming, the second episode of Season Six. It is sung by Artie, Brittany, Quinn, and Santana. 

The Unholy Trinity and Artie decide to perform this song on the school's football field, to recruit new members for the Glee Club. The Cheerios dance and sing along with them. After the performance, it was revealed that Kitty is still at McKinley, and she confronts them, especially Artie. She is interuppted by twins Madison and Mason, who asks if they can audition together.

Lyrics

Santana:
Hahaha, uh-huh
It's Iggy Iggs
I got one more problem with you, girl (The Cheerios: I got one less, one less problem)
Ey

Quinn (The Cheerios):
Hey, baby, even though I hate ya
I wanna love ya
(I want you)

And even though I can't forgive ya
I really wanna
(I want you)

Brittany (The Cheerios):
Tell me, tell me baby
Why can't you leave me?

Cause, even though I shouldn't want it
I gotta have it
(I want you)

Santana:
Head in the clouds, got no weight on my shoulders
I should be wiser and realize that I've got

Artie:
One less problem without you
I got one less problem without you
I got one less problem without you

Santana with The Cheerios:
I got one less, one less problem

Artie:
One less problem without you
I got one less problem without you
I got one less problem without you

Santana with The Cheerios:
I got one less, one less problem

Brittany (The Cheerios):
I know you're never gonna wake up
I gotta give up
(But it's you)

I know I shouldn't ever call back
Or let you come back
(But I do)

Santana with Brittany:
Every time you touch me
And say you love me

Quinn:
I get a little bit breathless

Santana with Brittany:
I shouldn't want it

The Cheerios:
But I do

Santana with Brittany:
Head in the clouds, got no weight on my shoulders
I should be wiser and realize that I've got

Artie:
One less problem without you
I got one less problem without you
I got one less problem without you

Santana with The Cheerios:
I got one less, one less problem

Artie (Santana):
One less problem without you
I got one less problem without you (Ooh, babe)
I got one less problem without you (Ooh, babe)

The Cheerios:
I got one less, one less problem

Artie:
It's Iggy Iggs
Uh, what you got?

Santana:
Smart money bettin', I'll be better off without you
In no time, I'll be forgettin' all about you
You saying that you know but I really, really doubt you
Understand my life is easy when I ain't around you

Iggy, Iggy to biggie to be here stressin'
I'm thinkin' I love the thought of you more than I love your presence
And the best thing now is probably for you to exit
I let you go, let you back, I finally learned my lesson

No half-stepping, either you want it or you just playin'
I'm listening to you knowin' I can't believe what you're sayin'
There's a million you's, baby boo, so don't be dumb
I got 99 problems but you won't be one, like what

Santana (The Cheerios):
Ooh (One less, one less problem)
Ooh (One less, one less problem)
Head in the clouds, got no weight on my shoulders (One less, one less problem)

Santana with Brittany and Quinn:
I should be wiser and realize that I've got (The Cheerios: One less, one less problem)

Artie:
One less problem without you (Brittany Hey)
I got one less problem without you (Santana: Ooh, babe)
I got one less problem without you (Santana: Hoo)

The Cheerios:
I got one less, one less problem (Santana: Hoo, baby)

Artie:
One less problem without you (Brittany: Yeah, yeah)
I got one less problem without you (Santana: Ho, hey)
I got one less problem without you

Santana with The Cheerios:
I got one less, one less problem (Santana: Oooh)

Artie (and Brittany):
One less problem without you (Santana: Hey)
I got one less problem (without you) (Brittany: Uh)
I got one less problem without you (Santana: I got one less, one less, yeah)

The Cheerios (and Santana):
I got one less, one less (problem)

Santana:
Yeah

Trivia

  • This is the third time Santana raps, the first time is in Fly/I Believe I Can Fly and the second is in Doo Wop (That Thing). Coincidentally, all rap verses Santana sung were by female rappers.
  • This is the final number performed by The Unholy Trinity on Glee.
  • In the second verse, the original lines were "But it's you", however in several lines, Glee changed it to "But I do".
  • Noah Guthrie sang this song on the semifinals of Dancing With The Stars Season 19.

Gallery

Videos

Ariana Grande - Problem ft03:28

Ariana Grande - Problem ft. Iggy Azalea

GLEE Full Performance of "Problem" from "Homecoming"02:16

GLEE Full Performance of "Problem" from "Homecoming"

Problem Glee HD FULL STUDIO03:15

Problem Glee HD FULL STUDIO

Navigational

Also on Fandom

Random Wiki